رئیس جمهور:

اسرائیل امروز در غزه کودک‌کشی می‌کند | آمریکا و کشور‌های حامی در این جنایت شریکند

رئیس جمهور با بیان اینکه اسرائیل امروز در غزه کودک‌کشی می‌کند، گفت: آمریکا و کشور‌های حامی در این جنایت شریکند.
رئیس جمهور با بیان اینکه اسرائیل امروز در غزه کودک‌کشی می‌کند، گفت: آمریکا و کشور‌های حامی در این جنایت شریکند.
کد خبر: ۱۴۲۵۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان رستم با یادآوری دلاوری‌ها، حماسه‌سازی‌ها و افتخارآفرینی منطقه رستم اظهار داشت: این مردم در هر صحنه انقلاب حضور داشته‌اند و در ۴۴ سال گذشته مدالی از امام راحل دریافت کنند و فرمودند عشایر ذخیره انقلاب هستند و علی‌رغم کم‌برخورداری در حفظ ارزش‌های انقلاب این مردم مثال‌زدنی هستند.

وی با بیان اینکه دلدادگی مردم این منطقه به ویژه عشایر عزیز به انقلاب و رهبر انقلاب مثال زدنی است، افزود: به همه مسئولان تاکید می‌کنم بزرگترین افتخار برای همه خدمتگزاری مردم است و مبادا کوچک‌ترین بی‌توجهی به مردم شود و روابط ناسالم در ادارات نفوذ کند؛ بدانید جلب رضایت مردم اولویت مهم دولت و نظام است و راه خدا از میان خلق می‌گذرد.

رئیس جمهور اعتماد مردم به نظام هیچ‌گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم متدین و عزیز ایران در دنیا اثبات شده است؛ این قدرت تمام نشدنی است. این قدرت به عنوان مهم‌ترین مولفه در کشور محسوب می‌شود و اگر دیگر سخن از حمله به ایران نیست رمزش حضور اقتدارآفرین مردم در صحنه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها